Co nowego?

Żywienie dzieci aktywnych - wykład w Pińczowie

20.09.2019 miałam ogromną przyjemność poprowadzić wykład dla rodziców dzieci trenujących. Wykład odbył się w Pińczowie woj. Świętokrzyskim.

Wykład dla pracowników Tesco Polska

W dniu 24.07 w Krakowskim biurze Tesco miałam przyjemność prowadzić wraz z Kingą Pieleszko wykłady dla pracowników w ramach tygodnia zdrowia. O czym rozmawialiśmy? Czego się nauczyliśmy? Odpowiedź znajdziecie poniżej.

MAKARON Z CUKINIĄ I WĘDZONYM TOFU

Przepis odpowiedni dla Vegan i Vegeterian.

Konferencja Szkoleniowo Naukowa Katowice 30.03.2019

30 marca miałam przyjemność uczestniczyć w Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej dotyczącej szeroko rozumianego tematu mikrobiomu EXPERTS OF MIKROBIOTA.

Problem wypadania włosów- podejście praktyczne

Wypadanie włosów to jeden z częstszych problemów dermatologicznych, niby nie choroba, a bardzo niepokoi, gdyż świadczy o tym „że coś nie tak w naszym organizmie się dzieje lub już zadziało”.

Obóz biegowy

Ośrodek przygotowań Olimpijskich w Wałczu otworzył swoje bramy dla biegaczy-amatorów o nie tylko. W dniach 22-24.02 byłam tam i ja!

Akcja Nadciśnienie

Aby w Nowy Rok wejśc ze zdrowym sercem...

Mój Biegowy ROK 2018

 

Dziś przedstawiam podsumowanie Roku 2018. Dlaczego już? Bo w połowie grudnia 2017 podjęłam dezycję, że nie będę tylko biegać, ale zacznę trenować i wystartuję w zawodach. Jak trenować, to tylko z głową. Zatem od połowy zeszłego roku współpracuje z Marcin KęsyWspółpraca już dawno przerodziła się w przyjaźń. 

Bieganie dla każdego Krok 5. PRAKTYKA, BIEGI ZORGANIZOWANE

Dziś chciałabym Was zachęcić, do tego by się sprawdzić. Sprawdzić się w Zawodach. Jeśli od dłuższego czasu „coś tam biegacie” warto zobaczyć jak wypadacie na tle innych.
Kraków to doskonałe (mimo smogu i pogody) miasto aby wystartować w zorganizowanym biegu.
Zachęcam zacząć od dystansu 5️ km. To taki bieg dla każdego. Wystarczająco długi by poczuć, że się go przebiegło, przekonać ...

BIEGANIE DLA KAŻDEGO KROK 4. Posiłki około-treningowe podczas biegania

Zatem co jeść, by droga lekką była? 
Jeść tak samo, jak chcecie biegać, czyli LEKKO.

Rozgrzewający ryż z jabłkami i orzechami na szybko

Propozycja na szybki deser, posiłek uzupełniający i na wtedy kiedy "nie ma nic w lodówce, a coś bym zjadł/a" :)

BIEGANIE DLA KAŻDEGO KROK 3. PRAKTYKA

Oto dowody, że naprawdę robie, to o czym tu piszę :)

Wegańskie curry

Propozycja z samych warzyw, na jesienne kolacje, rozgrzewa i syci. Nie jest skomplikowana w przygotowaniu, warzywa z przepisu można dowolnie wymieniać. Sprawdzi się przy okazji diet wegańskich, bezglutenowych i bezmlecznych.

BIEGANIE DLA KAŻDEGO KROK 2. Odpowiednie ubranie na trening.

Pogoda nie rozpieszcza, ale to nie wymówka by zostać w domu

BIEGANIE DLA KAŻDEGO KROK 1. Zacznij CHODZIĆ.

KROK 1. Zacznij CHODZIĆ.