19 Maj

Letnie nawadnianie

Prosty, szybki i ZDROWY sposób by nauczyć się pic wody więcej niż do tej pory.

Pogoda za oknem w końcu na miarę pory roku:) ciepło i słonecznie, słonecznie i trochę sucho... Trzeba więc zacząć pić WIĘCEJ, dużo WIĘCEJ. I oto najczęstsze ostatnio pytanie z gabinetu „czy mogę dolewać sok do wody, bo sama woda niedobra:(„ Tutaj rodzi się dylemat, jeśli to taki babciny, domowy sok, to łyżeczka czy dwie na szklankę wody nikomu nie zaszkodzi. Gdy mamy na myśli jednak kupny sok o smaku owocu, który jest narysowany na etykiecie to NIE, NIE, NIE! Nic dobrego w nich nie znajdziecie, jedynie ogromną dawkę syropu glukozowo-fruktozowego, cukru oraz sztucznych barwników i aromatów.

Ja mam lepszy, zdrowszy i smaczniejszy pomysł. Zbieram resztki owoców które nie wykorzystałam w owsiance/jaglance/koktajlu/sałatce i miksuje z dodatkiem mięty. To co widzicie na zdjęciach to kawałki arbuza, melona, cytryny i koniecznie świeżego ogórka. Owoce możecie wykorzystać takie jak lubicie: truskawki/maliny/porzeczki/mango/cytrusy. Ważne by zmiksować je bez dodatku wody, aby stworzyły koncentrat słodkiego koktajlu. Później wystarczy dolać odrobinę do wody i cieszyć się wakacyjnym smakiem i sporą dawką witamin i mikroelementów. Taki napój nawadnia lepiej niż sama woda, a zawarte w nim naturalne cukry i składniki mineralne sprawią, że świetnie sprawdzi się jako napój po lub w trakcie treningu;)

NA ZDROWIE:)

Twój komentarz